Tisztelt Ügyfeleink!
A koronavírus terjedésének megelőzése érdekében kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Nyírpazony Nagyközség Önkormányzatával és a Nyírpazonyi Polgármesteri Hivatallal kapcsolatos ügyeiket lehetőség szerint elsősorban ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS útján, E-MAILEN vagy TELEFONON intézzék az elkövetkező időszakban.
Az elektronikus úton intézhető ügyekről a http://nyirpazony.hu/e-hivatal/
a kollégák elérhetőségeiről a http://nyirpazony.hu/polgarmesteri-hivatal linkeken tájékozódhatnak weboldalunkon.
Amennyiben elektronikus levelet szeretne munkatársainknak küldeni és nem ismeri az illetékes kolléga elérhetőségét, a nyirpazony@nyirpazony.hu központi e-mail címre küldje levelét.
Az ügyfélfogadással kapcsolatban tájékoztatást a +36-42-530-030-as központi telefonszámon kaphat. Amennyiben a személyes ügyintézés elkerülhetetlen, munkatársaink természetesen készséggel állnak rendelkezésükre az alábbiak betartásával:
Az ügyfélfogadási rend szerint az ügyfélfogadás helyiségeiben egyszerre LEGFELJEBB EGY ÜGYFÉL, az ügyfélváróban LEGFELJEBB HÁROM ÜGYFÉL tartózkodhat.
Az intézkedés 2020. március 16. napjától visszavonásig érvényes!
Köszönjük megértő együttműködésüket!
Dancs János jegyző