Tisztelt Ügyfeleink!

Tisztelt Ügyfeleink!

 

A koronavírus terjedésének megelőzése érdekében kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Nyírpazony Nagyközség Önkormányzatával és a Nyírpazonyi Polgármesteri Hivatallal kapcsolatos ügyeiket lehetőség szerint elsősorban ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS útján, E-MAILEN vagy TELEFONON intézzék az elkövetkező időszakban.

 

Az elektronikus úton intézhető ügyekről a http://nyirpazony.hu/e-hivatal/

a kollégák elérhetőségeiről a http://nyirpazony.hu/polgarmesteri-hivatal linkeken tájékozódhatnak weboldalunkon.

Amennyiben elektronikus levelet szeretne munkatársainknak küldeni és nem ismeri az illetékes kolléga elérhetőségét, a nyirpazony@nyirpazony.hu központi e-mail címre küldje levelét.

Az ügyfélfogadással kapcsolatban tájékoztatást a +36-42-530-030-as központi telefonszámon kaphat. Amennyiben a személyes ügyintézés elkerülhetetlen, munkatársaink természetesen készséggel állnak rendelkezésükre az alábbiak betartásával:

Az ügyfélfogadási rend szerint az ügyfélfogadás helyiségeiben egyszerre LEGFELJEBB EGY ÜGYFÉL, az ügyfélváróban LEGFELJEBB HÁROM ÜGYFÉL tartózkodhat.

Az intézkedés 2020. március 16. napjától visszavonásig érvényes!

Köszönjük megértő együttműködésüket!

Dancs János jegyző