Tisztelt Ügyfeleink!

 

A koronavírus terjedésének megelőzése érdekében kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Nyírpazony Nagyközség Önkormányzatával és a Nyírpazonyi Polgármesteri Hivatallal kapcsolatos ügyeiket lehetőség szerint elsősorban ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS útján, E-MAILEN vagy TELEFONON intézzék az elkövetkező időszakban.

 

Az elektronikus úton intézhető ügyekről a http://nyirpazony.hu/e-hivatal/

a kollégák elérhetőségeiről a http://nyirpazony.hu/polgarmesteri-hivatal linkeken tájékozódhatnak weboldalunkon.

Amennyiben elektronikus levelet szeretne munkatársainknak küldeni és nem ismeri az illetékes kolléga elérhetőségét, a nyirpazony@nyirpazony.hu központi e-mail címre küldje levelét.

Az ügyfélfogadással kapcsolatban tájékoztatást a +36-42-530-030-as központi telefonszámon kaphat. Amennyiben a személyes ügyintézés elkerülhetetlen, munkatársaink természetesen készséggel állnak rendelkezésükre az alábbiak betartásával:

Az ügyfélfogadási rend szerint az ügyfélfogadás helyiségeiben egyszerre LEGFELJEBB EGY ÜGYFÉL, az ügyfélváróban LEGFELJEBB HÁROM ÜGYFÉL tartózkodhat.

Az intézkedés 2020. március 16. napjától visszavonásig érvényes!

Köszönjük megértő együttműködésüket!

Dancs János jegyző

By Hivatal